Potřebujete webovou prezentaci, která bude vhodně prezentovat vaši firmu?

 

Zkuste malouGrafiku - získáte kvalitní vzhled umístěný do redakčního systému Joomla!,
který vám umožní snadnou správu a rozšiřování obsahu vaší prezentace.


Webdesign dělíme zodpovědně na tři části:

                   
Struktura – logické uspořádání webové prezentace
         
Obsah – texty, tabulky a obrazové přílohy
 
         
Vzhled – grafická část 
 

 

Aby byla vaše webová prezentace příjemná pro návštěvníky, je vhodné dát důraz na všechny tři části. Je zajímavé, že pravidelní návštěvníci webových prezentací požadují především kvalitní obsah dobře logicky uspořádaný – cílem návštěvníka  je získat rychle správné informace. Proto je grafický vzhled až na třetím místě a sám o sobě by měl být zajímavý, příjemný, něčím nápaditý, avšak nic z toho nesmí být na úkor přehlednosti obsahu.


Proto je konstrukce kvalitní webové prezentace velmi závislá na zadavateli zakázky. Určitě je dobré mít rozmyšleno několik základních věcí:

 

  • Osnovu webové prezentace
  • Alespoň heslovitý obsah jednotlivých stránek
  • Logo, které by mělo být použito – pro grafika je nejlepší ve vektorech
  • Obrazová příloha, která by mohla být použita (nabídka více obrázků) 

MSKronos - dohledový systém
Na základě osnovy a hrubého obsahu stránek je možné dobře rozvrhnout strukturu webové prezentace. Tím je myšleno jaké položky menu budou vytvořeny, jaká témata patří k hlavním položkám menu a zda je tedy vhodné připravit i víceúrovňové menu, zda bude menu horizontálně nebo vertikálně, atd. Tato struktura bude mít zásadní dopad na vyhledávání obsahu uživateli – proto je velmi důležité jí věnovat dostatek pozornosti a v případě pochybností, nebo nespokojenosti s uspořádáním diskutovat svoje názory s webdesignérem. Aby bylo možné v budoucnu přidávat a editovat obsah webové prezentace, budou vaše stránky vytvořeny v redakčním systému Joomla!

 

Vy víte, co chcete a my bychom měli vědět, jak nejlépe vaše přání potencionálním zákazníkům nabídnout. Každá situace má své řešení.
 

Grafická část webu je složitá z důvodu „trefit“ se do představy klienta. Grafický návrh se vytváří několik hodin. Proto i v této části platí „buď připraven“. Projít si obdobné weby, ukázat grafické prvky, které se líbí a z nich následně tvořit grafický návrh. Aby nedošlo k porušení autorských práv, je třeba zacházet s nalezenými grafickými prvky opatrně, pozměnit je a případně některé vynechat. Pro grafika je velmi důležité, aby měl zákazník co nejkonkrétnější vizi, jak by měla webová  prezentace vypadat a k čemu má sloužit.
 
Obsah – texty, obrázky, tabulky - si zákazník většinou vkládá sám, je však možné rozšířit zakázku o naplnění a případnou další správu webové prezentace. V rámci SEO optimalizace je následně možné texty upravit podle určitých pravidel. Je nutno si uvědomit, že tato část tvorby webu je časově dost náročná.